Vinna är det som gäller!

Imorgon är det en viktig match för Rådmansö Dam, det gäller att vinna eller försvinna helt enkelt!

Det ser ut som så, om vi ska hålla oss kvar i fyran så måste vi vinna mot Knivsta imorn, samtidigt som Frösunda måste vinna mot Norrskedika! Det är en liten soppa det där men så ser det ut. Gör bara vi vad vi ska så kan vi inte göra så mycket mer!

Jag hoppas att alla är laddade och vill vinna imorn!
Jag kommer tyvärr inte vara där, ska in till cityakuten och magnetröntga knät! Men jag vet att den som har min roll imorn kommer sköta den med bravur!

Så kör hårt imorn tjejer, jag kommer hejja på er på avstånd det vet ni!

-chippen #10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0