Utvärdering

Nu är det dags att vi spelare gör en utvärdering av säsongen. I den här utvärderingen får/ska du skriva precis vad du tycker och tänker om säsongen som varit och den som komma skall. Jag har tagit ut lite punkter som kan vara till hjälp:

* Matcher                                           
uttagningar, uppvärmning?
Stämningen


*Ledare
Bra/dåligt? Gäller alla ledare/tränare


 *A-laget
                                   
rätt spelare i a-laget?                                                              
Stämningen?


*U-laget                                             
rätt spelare i u-laget?
vilka spelar i första hand?
stämningen?

 
*Träningarna                        
Bra/dåligt? Vad vill vi ha på träningarna?                                                                                            
Vad kan bli bättre/ vad är bra?


*Spelarådet
Vet alla vad ett spelaråd gör?
Tycker du att det fungerar?


*Styrelsen
Vad tycker du om styrelsen?


*Div.5
Hur ser du på spel i div.5 nästa år?
Vad är positivt/negativt?


*Kiosken/pappersin.
Fungerar det bra?


*Fortsätta/sluta
Hur vill du göra till nästa år?



Till sist: Ska du med på Årsfesten så kan du anmäla dig till mig samtidigt som du skickar ditt mail!
Skriv bara Årsfets JA eller Årsfest NEJ med i mailet så vet jag!

Detta ska du svara på snarast möjligt! Du skickar allt detta till mig på: [email protected]

-Chippen

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0